З 5 жовтня 2018 року набрали чинності зміни, внесені Урядом до постанови Кабінету міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України».
Відповідно до внесених змін:  
            як і раніше особа, яка досягла 25- чи 45-річного віку може вклеїти фотокартку до паспорта у формі книжечки чи оформити новий паспорт у формі ID-картки.

Але, зверніть увагу:

Нагадуємо, що проводиться прийом декларацій про готовність об`єкта до експлуатації, щодо об'єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року) - (далі - Декларація), згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №158 від 03.07.2018 (далі - Наказ).

Оформлення різного роду документів – це завжди маленький стрес для людини. Щоб максимально спростити цю процедуру, уже 5 років у Бершаді працює Центр надання адміністративних послуг.

Центр розміщений в центральній частині міста за адресою: вул. Миколаєнка, 21, у зручному для людей місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

Прийом громадян проводиться п’ять днів на тиждень: понеділок - четвер - з 8:00 до 17:15, в п’ятницю - до 16:00, перерва на обід з 12.00 до 13.00

Які послуги надає центр?

Віднині кожен громадянин, представник юридичної особи мають можливість зареєструвати компанію, отримати і роздрукувати електронні виписки, витяги або довідки через кабінет електронних сервісів, прямо на сайті, не виходячи з дому, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry.

19 березня 2019 року набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 2018 року № 710, якою внесено зміни до Порядку ведення Державного земельного кадастру.

На веб-ресурсі електронних послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру можна замовити та отримати електроні послуги Держгеокадастру.

Зареєструвати фізичну особу-підприємця (далі - ФОП) можна навіть не виходячи з дому, за допомогою електронного сервісу Міністерства юстиції України «Он-лайн будинок юстиції».

 

Більшість людей рано чи пізно у своєму житті стикаються з процесом вступу, оформлення та реєстрації права власності на нерухоме майно. І одразу виникає багато питань. Тому зараз спробуємо розібрати основи права власності на нерухоме майно, – з чого воно складається, коли виникає і хто його реєструє тощо.

Витяг з ДЗК (Державного земельного кадастру) про земельну ділянку – це головний документ, який треба надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін. щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Витяг з земельного кадастру підтверджує наявність у вашої земельної ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про земельну ділянку (обмеження (обтяження), нормативну оцінку та ін.), внесені до Поземельної книги.

А Ви знаєте, що до Бершадського ЦНАП, окрім замовлення тих чи інших адміністративних послуг, можна звернутися з метою подання документів для одержання субсидії?

Вимоги щодо оформлення документів, що подаються для державної реєстрації передбачені ч. 1 ст. 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».

    Так, відповідно до чинного законодавства документи, що подаються для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повинні відповідати наступним вимогам:

10 липня 2018 року Верховна Рада України прийняла Закон України № 2498-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрощення в Україні». Закон набуває чинності з 01 січня 2019 року, коротко зупинимось на усіх найбільш важливих аспектах, що ним впроваджені.

Суб’єкт господарювання має змогу подати декларацію в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС. https://e-services.dsns.gov.ua/ 

Детальну інструкцію, щодо подання декларації ви можете отримати в інструкції користувача за наступним посиланням: http://bit.ly/2zCi8sL .

Відділ з питань надання адміністративних послуг інформує,  що  з  1 січня 2018 року буде змінено вартість надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку вона становитиме 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб  - 96,05 грн.

На доручення Президента України Кабінет міністрів та зокрема Міністерство юстиції разом з народними депутатами та провідними бізнес — асоціаціями розробило законопроект під робочою назвою #РейдерствоСтоп, спрямований на покращення інвестиційного клімату в країні та усунення такого явища, як рейдерство.

   З аконопроектом пропонується низка змін, насамперед, ліквідація комунальних підприємств. Така форма здійснення реєстраційних дій себе не виправдала. Найбільша кількість скарг, які надходили до Міністерства юстиції, стосувалися саме дій державних реєстраторів комунальних підприємств.

5 грудня, в приміщенні Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. К.А. Тімірязєва проходила інформаційна сесія щодо участі у Програмі «U-Lead з Європою» в частині створення/модернізації центрів надання адміністративних послуг, в якій взяли участь працівники Центру надання адміністративних послуг Бершадської районної державної адміністрації

13 та 14 грудня  мобільний сервісний центр МВС Вінницької області здійснить свій черговий робочий виїзд у місто Бершадь для обслуговування громадян.

Завдяки роботі мобільної групи жителям району не доведеться витрачати свій час та кошти на поїздку в обласний центр чи до найближчого територіального сервісного центру МВС.

З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі надання адміністративних послуг Бершадської районної державної адміністрації запроваджено еквайрингове обслуговування для оплати адміністративних зборів через платіжні термінали за напрямками:

З 5 жовтня 2018 року набрали чинності зміни, внесені Урядом до постанови Кабінету міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України».
Відповідно до внесених змін:  
            як і раніше особа, яка досягла 25- чи 45-річного віку може вклеїти фотокартку до паспорта у формі книжечки чи оформити новий паспорт у формі ID-картки.

Але, зверніть увагу:

Сторінка 1 із 2

Начальник відділу

Лещенко Сергій Іванович

Адреса: 24400 м. Бершадь  вул.Миколаєнка,21
Телефон: 
(04352) 25048

E-mail: adminvid_bershad@vin.gov.ua  

Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5