Інформація про стан роботи з зверненнями громадян в управлінні соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації

             На виконання Закону України „Про звернення громадян” управлінням соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації проводиться відповідна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у них питань.

За 2018 рік до управління надійшло 294 письмових звернень громадян, що на 49 звернень більше, ніж у 2017 році. 

У структурі звернень, що надійшли до управління соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації , загалом домінують заяви. 

Як свідчить аналіз, у зверненнях громадян найчастіше порушуються питання призначення та виплати державних допомог, субсидій, питання пільгового проїзду.

За звітний період з питань оформлення субсидії до управління надійшло 141звернення, або близько 49відсотків від усіх звернень, що на 33    звернення більше ніж за минулий рік  Зокрема, у зв’язку із змінами у порядку призначення субсидії, протягом четвертого кварталу поточного року на38 одиниць (66) збільшилась кількість звернень громадян  з даного питання у порівнянні з відповідним періодом 2017 року (28). Громадяни звертаються з питаннями перевірки правильності нарахування субсидії, зменшення розміру та відмови у призначенні субсидії.

З питань  призначення і виплати державних пенсій і допомог надійшло 66 звернень, що складає майже 23 відсотка до їх загальної кількості, з питань надання пільг-12, відповідно- 4,1 відсотка, з питань праці-11,-3,7 відсотка.

         На звернення громадян, які надходять до управління, надаються повні відповіді в строки, встановлені законодавством. Порушень термінів розгляду звернень не має.

Порядок особистого прийому громадян в управлінні визначено наказом начальника управління, який проводиться у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графік особистого прийому громадян розміщений на офіційному сайті райдержадміністрації (підрозділ-управління соціальної та молодіжної політики) та в приміщенні управління.

   На особистому прийомі за звітний період звернулось 68 громадян. Основні питання з якими звертаються громадяни – це соціальні виплати , питання оформлення субсидії, надання матеріальної допомоги.

 Спеціалісти управління проводять  прийом громадян щоденно, без перерви на обід.             

        Протягом року двічі на виробничих нарадах розглядалось питання про організацію роботи зі зверненнями громадян в управлінні соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації.

                З метою проведення роз’яснювальної роботи з питань соціального захисту населення в управлінні працює телефон  „гарячої” лінії 2-42-03.

 

Січень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Банери

 

 


 

 

 

089898
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
За весь час
107
1068
2051
78913
15624
32070
89898

Ваш IP: 100.24.46.10
2019-01-16 05:47