16 січня 2020 року був опублікований та набув чинності (за виключенням деяких положень) Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії рейдерству» № 340-IX (далі – Закон).

 З 01.01.2020 року змінено адміністративний збір за надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку:

В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи. Новація доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги».

Сума адміністративного збору встановлюється на 1 січня календарного року і залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. У зв’язку з тим, що з 1 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб збільшився, збільшилися і суми адміністративного збору.

         

         Ще у серпні 2018 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання  утворення та діяльності сімейних фермерських господарств".

    Порядок створення та державної реєстрації фермерського господарства регулюється Законом України "Про фермерське господарство", Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Важливою передумовою створення фермерського господарства є набуття права власності або права користування на земельну ділянку (ст. 8 ЗУ "Про фермерське господарство"), цільове призначення не обов'язково має бути "для ведення фермерського господарства".

        При цьому законодавство дозволяє фермерські господарства як зі статусом юридичної особи, так і без такого. Якщо фермерське господарство створюється зі статусом юридичної особи, його установчим документом буде статут, а якщо без такого статусу - договір про створення сімейного фермерського господарства або декларація про створення сімейного фермерського господарства.

Замінити посвідчення водія чи відновити його у випадку втрати стане набагато легше. Незабаром громадянин зможе замовити ці послуги, не виходячи з дому – достатньо мати власний електронний кабінет водія.

 

 Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.07.2018 № 158 «Про затвердження Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт», громадяни можуть у спрощеному порядку ввести в експлуатацію об’єкти,  збудовані без оформлення дозвільних документів. 

 

При оформленні спадщини нотаріусами України достатньо часто виявляються помилки в свідоцтві про право власності на будинок, квартиру чи земельну ділянку, що є достатньою підставою для відмови у видачі свідоцтва про право на спадщину. Одна із причин цьому – зміна написання прізвищ чи імен в нових паспортах (фактично, мова йде про помилки в перекладі ПІБ при заміні паспортів після отримання незалежності України в 1991 році).

І ось, маємо різне написання ПІБ у паспорті спадкодавця та інших правовстановлюючих документах. І як результат – відмова  нотаріуса оформити право власності на спадкове майно. У зв’язку з цим виникає питання — яким чином можна виправити помилку, що допущена у правовстановлюючих документах?

Зупинення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі – державна реєстрація прав) є одним із основних і доступних громадянам способів захисту своєї власності.

Шановні відвідувачі ЦНАП – замовники послуг, зверніть увагу!

Згідно з постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» з 01 жовтня вступають в дію рахунки за новим стандартом (29 літерно-цифрових символів).

Однією з найзатребуваніших послуг, які надаються в ЦНАП Бершадської районної державної адміністрації, є послуга «Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Для отримання зазначеної адміністративної послуги необхідно надати наступний перелік документів:

Адміністратори відділу з питань надання адміністративних послуг Бершадської районної державної адміністрації взяли участь у короткостроковому дводенному семінарі, який був проведений 23-24 вересня 2019 року в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів у м. Вінниці. 

 

❗️Для початку приватизації земельної ділянки необхідно звернутись в землевпорядну організацію з сертифікованим інженером-землевпорядником.

У новій редакції Постанови КМУ від 01.08.11 р. № 835, викладено додатки 2 та 3 , а саме: перелік платних адміністративних послуг, що надають Держгеокадастр та його територіальні органи; перелік адмінпослуг, що надаються Держгеокадастром та його територіальними органами на безплатній основі.

Президент України Володимир Зеленський доручив Кабінету Міністрів забезпечити поступове переведення окремих публічних послуг в електронну форму, спростити процедуру їх надання та впровадити дієвий механізм контролю.

Фізична особа – підприємець може в будь-який момент прийняти рішення про припинення своєї підприємницької дільності. Життєві причини можуть бути різними. Однак, фактичне припинення господарської діяльності не означає припинення статусу фізичної особи – підприємця (далі - ФОП). Доки юридично не припинено статус ФОП, не припиняються різного роду зобов’язання, що повязані із підприємницькою діяльністю, в тому числі і фінансові.

У Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України роз’яснили, які кроки потрібно зробити, щоб ввести в експлуатацію приватний будинок.

В Центрі надання адміністративних послуг Бершадської райдержадміністрації сплату адміністративного збору за надання платних адміністративних послуг можна здійснювати безпосередньо під час прийому за допомогою POS-терміналу, який встановлено на робочому столі адміністратора.

Згідно зі ст. 1216 Цивільного кодексу України спадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

     Відповідно до ст. 1218 ЦК до складу спадщини входять усі права та обов’язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинялися внаслідок його смерті.

Страница 1 из 4

Начальник відділу

Лещенко Сергій Іванович

Адреса: 24400 м. Бершадь  вул.Миколаєнка,21
Телефон: 
(04352) 25048

E-mail: adminvid_bershad@vin.gov.ua  

Анонсы событий

Январь 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
  • Адміністративні послуги
  • О районе
  • РГА
  • Местное самоуправление
  • Экономика, инвестиции
  • Обращение граждан
  • Публичная информация
  • Гражданское общество
  • Административные услуги
  • Более