Про стан роботи з зверненнями громадян

На виконання Закону України „Про звернення громадян” управлінням соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації проводиться відповідна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у них питань.
За 1 півріччя 2018 року до управління надійшло 116 письмових звернень громадян, що на 22 звернення менше, ніж у 1 півріччі 2017 року.                             Найбільше звернень протягом півріччя надійшло з питань оформлення субсидії -41, що складає 35відсотків до їх загальної кількості. 
З питань  призначення і виплати державних пенсій і допомог надійшло 36 звернень, що складає 31 відсоток до їх загальної кількості, з питань надання матеріальної допомоги -  8, відповідно 7 відсотків.
В управлінні забезпечено оперативне реагування на розгляд звернень і вирішення питань, порушених у зверненнях, що надходять на урядову телефонну „гарячу лінію”. Протягом 1 півріччя 2018 року на розгляд від урядової телефонної „гарячої лінії” надійшло 90 звернень громадян. Найбільше звернень стосувались питань соціального захисту, а саме щодо надання субсидій, соціальних виплат та матеріальної допомоги.
Також  протягом звітного періоду до управління надійшло 5 депутатських звернень, які стосувались питань надання матеріальної допомоги.
Порядок особистого прийому громадян в управлінні визначено наказом начальника управління, який проводиться у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графік особистого прийому громадян розміщений на офіційному сайті райдержадміністрації (підрозділ-управління соціальної та молодіжної політики) та в приміщенні управління.
   На особистому прийомі за відповідний період звернулось 27 громадян. Основні питання з якими звертаються громадяни – це соціальні виплати, питання оформлення субсидії, надання матеріальної допомоги.
        З метою проведення роз’яснювальної роботи з питань призначення субсидії, вирішення проблем осіб, які потребують соціального захисту і підтримки в управлінні працює телефон  гарячої лінії 2-27-59.